ریتم آهنگ

ویرایش صدا با موبایل

ویرایش صدا با موبایل
ویرایش صدا با موبایل

برای ویرایش صدا نیاز نیست که کامپیوتر یا لپ تاپ در اختیار داشته باشید در بسیاری از مواقع افراد برای این که بتواند صدا را ویرایش کنند از تلفن همراه استفاده می کنند به همین دلیل ما قصد داریم در این محتوا چند نمونه از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش صدا  را به شما معرفی کنیم که این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل اندروید طراحی شده اند. توجه داشته باشید که ویرایش صدا با موبایل می‌تواند سرعت کار شما را افزایش دهد چون در بسیاری از مواقع شما دسترسی به لپ تاپ به کامپیوتر ندارید در نتیجه باید یک راهی برای ویرایش صدا وجود داشته باشد تا شما بتوانید این کار را در هر شرایط و در هر زمانی انجام دهیم. اگر قصد دارید با مبحث ویرایش صدا توسط تلفن همراه بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

 

آشنایی با اپلیکیشن های ویرایش صدا با موبایل

در این بخش از محتوا تصمیم گرفته ایم شما را با اپلیکیشن هایی آشنا کنیم که برای ویرایش صدا طراحی شده اند و تنها بر روی سیستم عامل اندروید قابل استفاده هستند. برای اینکه بتوانید با اپلیکیشن هایی که در قسمت پایین قرار داده شده است بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم محتوای مربوط به اپلیکیشن را مطالعه کنید چون به صورت علمی اپلیکیشن مورد نظر را مورد بررسی قرار دادیم.

  • MP3 Cutter
  • Lexis Audio Editor
  • AudioDroid: Audio Mix Studio
  • Media Converter
  • Music Editor

 

اپلیکیشن MP3 Cutter

یکی از اپلیکیشن هایی که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم اپلیکیشن MP3 Cutter می باشد که دارای محیط بسیار ساده ای است البته بهتر است بدانید که این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار زیاد نمی باشد اما محیط ساده آن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید، قسمتی از آهنگ را ببرید و بخش بریده شده را ذخیره کنید.

 

 

اپلیکیشن Lexis Audio Editor

یکی از اپلیکیشن‌هایی که این روزها بیشتر از قبل  برای ویرایش صدا با موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد اپلیکیشن Lexis Audio Editor می باشد. توجه داشته باشید اپلیکیشن Lexis Audio Editor این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید فایل ها را با فرمت های دلخواه خود ذخیره کنید. بهتر است بدانید که این نرم‌افزار را میتوانید به صورت رایگان استفاده کنید اما نسخه پولی آن هم موجود است، لازم به ذکر است بدانید که نسخه رایگان آن تمام ویژگی های نسخه پولی آن را دارد اما شما در نسخه رایگان آن نمی توانید فایل ها را با فرمت MP3 ذخیره کنید و این فرمت تنها  در صورت پرداخت شدن هزینه در این اپلیکیشن برای شما فعال می شود.

 

 

اپلیکیشن AudioDroid: Audio Mix Studio

اگر قصد دارید یک اپلیکیشن در اختیار داشته باشید که با آن بتوانید صدا ضبط کرده و فایل های صوتی را ویرایش و میکس کنید بهتر است از اپلیکیشن AudioDroid: Audio Mix Studio استفاده نمایید. لازم به ذکر است بدانید که این اپلیکیشن از فرمت هایی همچون MP3 ، MP4 ، WAV ، AAC  پشتیبانی می کند. شما با استفاده از از این اپلیکیشن می توانید به ویرایش صدا با موبایل بپردازید و فایل صوتی مورد نظر خود را ویرایش کرده و یا در صورت نیاز ریمیکس کنید.

 

 

اپلیکیشن Music Editor

اپلیکیشنی که در تصویر زیر آن را در قسمت پایین مشاهده می کنید. یک اپلیکیشن حرفه ای است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، لازم به ذکر است بدانید که با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید طی چند ثانیه قسمتی از آهنگ که مد نظر شما است را ببرید و یا دو آهنگ را با هم ادغام کنید و در نهایت آهنگ را فشرده سازی نمایید در واقع می توان گفت این اپلیکیشن می تواند در ویرایش صدا با موبایل به شما کمک بسیاری بکند.

 

 

 اپلیکیشن Media Converter

اپلیکیشن Media Converter یکی از اپلیکیشن های بسیار خوب برای سیستم عامل اندروید است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل های صوتی را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. برای مثال به شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل هایی با فرمت های mp3 ، mp4 mpeg4 ، aac ، Ogg ، Avi ، MPEG  ، Flv، mp3 و WAV را به یکدیگر تبدیل نمایید لازم به ذکر است بدانید این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های بسیار محبوب برای موبایل محسوب می شود که بسیاری از افراد برای ویرایش صدا و موبایل از این اپلیکیشن استفاده می کنند.

 

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”